SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Lorenzo Bown neemt dagelijkse leiding van StoryMe opnieuw in handen

Donderdag 14 September 2017


Lorenzo Bown neemt opnieuw de operationele leiding van het videoproductiehuis StoryMe, op zich. Hij vervangt aldus Jonathan Moerkens die uit de reclamesector kwam (Duval Guillaume, Saatchi & Saatchi) en in maart vorig jaar CEO werd. Zo kon oprichter Bown zich meer focussen op de strategie en uitbouw van het bureau in het buitenland. Onder impuls van Moerkens breidde het team uit van 35 naar 80 medewerkers. Storyme heeft momenteel kantoren in Gent, Brussel en Londen. Het komende jaar staat de opening van zes nieuwe kantoren gepland.  Het plant ook vijftig extra medewerkers aan te werven.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Denis de Groote over Pivott

Denis de Groote over Pivott



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier