SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Happiness huilt mee met de wolven voor Eristoff

Zondag 3 November 2013


Happiness bedacht een nieuwe actie voor de wodka uit het land van de wolven, Eristoff (Bacardi Martini). Tot 6 november loopt op de Belgische Facebook-pagina van het merk een wedstrijd waarbij de fans uitgenodigd worden om een video van hun wolvengehuil te posten en dan met hun vrienden te delen. De 50 deelnemers die de meeste likes verzamelen zullen de kans krijgen om met échte wolven te huilen. Meer bepaald tijdens de UK Wolf Conservation Trust in het Engelse Reading, op 7 november, live via hun webcams. Als de echte wolven binnen de minuut antwoorden, betekent het dat de huiler door de clan aanvaard is en wint hij (of zij) vier tickets voor I Love Techno op 9 november. De actie wordt aangekondigd via een virale video.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier