SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Entertainment: 17' om de Spanjaarden met hun banken te verzoenen

Woensdag 21 Juni 2017


Cannes Lions Entertainment: 17' om de Spanjaarden met hun banken te verzoenen
De Grand Prix in de competitie Entertainment werd toegekend aan ‘Beyond Money’ van MRM/McCann Madrid voor Santander Bank. Een science-fiction kortfilm van 17’ die verspreid werd op een speciaal online platform stond centraal in de campagne. Doelstelling was de Spaanse millennials die opgegroeid zijn met een van de ergste financiële crisissen in Europa te verzoenen met de banken. Santander Bank wilde met ‘123 Smart’ een nieuwe bankrekening lanceren die verder gaat dan alleen maar geld. Ze biedt ook online opleidingen, subsidieprogramma’s, enz. aan. De film moest dat op een impliciete manier kenbaar maken en daarvoor trommelde de bank de lokale actrice Adriana Ugarte op die we kennen uit de films van Almodovar...  



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier