SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

P&G dankt de mama's van atleten

Woensdag 30 Oktober 2013


P&G dankt de mama's van atleten
In het kader van zijn globale partnerschap rond de Olympische Spelen met het Internationaal Olympisch Comité, maakt Procter & Gamble een eerste initiatief in België bekend. En meer bepaald een lokale versie van de internationale ‘Dank je, mama’ campagne die in 2012 gelanceerd werd ter gelegenheid van de OS in Londen.
Doelstelling: benadrukken dat achter elke atleet een mama staat die bijdraagt tot zijn of haar succes. Op het programma: een tv-spot met daarin Seppe Smits die in februari als eerste Belgische snowboarder deelneemt aan de Winterspelen in het Russische Sotchi, en zijn mama Niek.
De campagne beslaat een periode van vijf maanden en wordt ondersteund door DM, een online luik op zininmeer.be en Twitter (Twitter@pgsochiBE), PR en in de winkels. P&G gaat ook het BOIC sponsoren om jongeren aan te moedigen te gaan sporten. Dankzij deze steun kunnen jonge Belgen stages doen om zich optimaal op de Jeugd Olympische Spelen van 2014 voor te bereiden. Het Belgische luik van de campagne is het werk van Publicis, naar een internationaal concept van Wieden + Kennedy.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier