SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

iVOX naar Bilendi

Vrijdag 31 Maart 2017


iVOX naar Bilendi
Bilendi-ALBLD heeft het Leuvense onderzoeksbureau iVOX dat gespecialiseerd is in online panels (150.000 actieve leden) overgenomen. Met zestien medewerkers haalde iVOX vorig jaar een omzet van 2,3 miljoen euro en een bedrijfsresultaat van 350.000 euro. De overname wordt integraak betaald in cash, met een gedeelte dat afhangt van de verwezenlijking van de doelstellingen voor 2017. Bilendi presenteert de details van de transactie op 5 april, bij de presentatie van zijn jaarresultaten.
 
Bilendi wil de groei van iVOX versnellen door te steunen op commerciële synergieën en zijn vermogen om zijn technologische innovaties te ontrollen, meer bepaald in de enquêtes via mobile en oplossingen voor efficiëntiemetingen van digitale reclamecampagnes. Steven Deketelaere, de oprichter van iVOX (foto), blijft adviseur voor het bedrijf, terwijl DG Hans Verhoeven de integratie zal beheren en de activiteit zal blijven uitbouwen.
 
Het beursgenoteerde Bilendi is gespecialiseerd in digitale diensten voor onderzoek. Het access panels netwerk telt 2,2 miljoen leden en is aanwezig in twaalf landen (Frankrijk, Groot-Brittannië, Duitsland, Italië, Spanje, België, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen). De groep haalde vorig jaar een omzet van 22,45 miljoen (+11%), waarvan 64% op internationaal niveau verwezenlijkt werd.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier