SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Social media, iets voor ouwetjes?

Zaterdag 25 Februari 2017


Volgens Nielsen schommelt het totale wekelijkse mediaverbruik in de Verenigde Staten tussen 20u22 minuten en 26u49 bij de Millennials en 31u40 voor de 35-49-jarigen. Deze jonge oudjes brengen in absolute cijfers de meeste tijd door (6u58) op Facebook, Twitter, Instagram en konsoorten. Met een sociale mediaconsumptie van 6u19 is het wel de groep van de 18-34-jarigen die proportioneel gezien (iets) meer van hun mediatijd besteden aan chatten, liken en het updaten van hun status. Met 4u09 per week zijn de senioren iets minder ijverig. Nielsen merkt wel op dat tussen 2015 en 2016 de duur van het sociale mediagebruik binnen dit bevolkingssegment het sterkst gestegen is, meer bepaald met 64%, tegenover respectievelijk 21% bij de mensen jonger dan 35 jaar en 29% in de middengroep.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier