SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Social Karma haalt een miljoen op om zijn ontwikkeling te versnellen

Woensdag 13 Juli 2016


Social Karma dat gespecialiseerd is in de analyse van data betreffende de sociale netwerken en dat onlangs een partnerschap sloot met TNS, haalde een miljoen euro op bij de private equity specialist Internet Attitude. Aldus wil Social Karma zijn internationale uitbreiding verzekeren en de invoering van nieuwe diensten zoals Profiler (een tool voor bereikprofilering op basis van Facebook) versnellen.

Social Karma dat in 2012 opgericht werd door de groep Social Lab (op zijn beurt overgenomen door Ogilvy), is vandaag volledig onafhankelijk. Het bedrijf telt een vijftiental medewerkers onder leiding van CEO Thierry Soubestre. Tot de klanten behoren de Nationale Loterij, IBM, L’Oréal, HTV, Kantar Media, Omnicom Media Group France, Ogilvy, Emakina, enzovoort.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier