SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Telenet Group verhuist naar Brussel

Maandag 15 Februari 2016


Na de effectieve overname van Base kondigt Telenet aan dat het van Mechelen verhuist naar Woluwe, naar de kantoren van de mobiele operator (en een naburig gebouw dat ook zal worden overgenomen). De historische zetel blijft echter bewaard, tenminste toch tijdens een eerste fase, maar de directiecomités zullen plaatsvinden in Brussel. De geïntegreerde groep zal Telenet Group heten, met de merken Telenet en Base. Telenet zal zich blijven toeleggen op de combinatie van digitale televisie, internet en vaste zowel als mobiele telefonie. Base zal complementair werken en zich vooral toespitsen op de mobiele producten. De bedrijfsnaam Base Company verdwijnt tegen de zomer. Jos Donvil, de vroegere CEO van Base, treedt toe tot het directiecomité van Telenet.



ARCHIVE / BRANDS - STRATEGY






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier