SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

ZenithOptimedia herschikt zijn management

Dinsdag 7 Juli 2015


ZenithOptimedia herschikt zijn management
Vanaf 1 september wordt ZenithOptimedia Brussel geleid door het duo Philippe Cavadini en Davy Caluwaerts. Zij nemen de fakkel over van François Goddet die een nieuwe functie opneemt in Azië. Davy Caluwaerts - die ZO vervoegde in 2010 en momenteel Deputy Managing Director is - zal instaan voor de visie van de commerciële teams en de productontwikkeling (Live ROI). Verder zal hij ook de integratie van digital binnen het bureau voortzetten. Philippe Cavadini - bij ZO sinds 2012 en momenteel CFO - van zijn kant neemt de verantwoordelijkheid over het trading departement, de human resources en de invoering van nieuwe processen om te beantwoorden aan de snelle evolutie op de markt. François Goddet vervoegde ZO Brussel in 2012, nadat hij gedurende zeven jaar aan het hoofd stond van ZO Frankrijk en drie jaar lang new Business director was bij Vivaki Publicis Groep.



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA






INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier