SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/bpost: "PakJePakje.be"

Woensdag 8 Oktober 2014


TBWA/bpost:
Assets :
website radio radio radio
Credits :
Client : bpost
Contacts : Soraya Holderbeke, Nele Goethals, Katia De Beul, Sara Van de Loock
Agency : TBWA Belgium
CD : Geert Pauwels
Creation : Geert Feytons
Creation : Frederik Morel
Radio : Chiara Dedecker, Paul Van Oevelen, Eric Maerschalck
Account Team : Thomas Wouters, Virginie Hayet, Marijn Buijs
Strategy : Bert Denis
Design Agency : two men and a horsehead
Designers : Sarah Wouters
Production House : SAKE, Mojuice
Director : Mitch Van Bombeeck
DOP : Toon Illegems
Producer : Mieke Vandewalle, Lore Desmet, Veerle Van Melkebeke
Music : Fritz Sundermann
Online Production Project Manager : Tina Sauwens
Developers : Wim Van Loon, Diederick Van Remoortere, Ruben Temmerman









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier