Fr

Campaigns

Happiness/BRU : "De Brubançonne"

Donderdag 21 Juli 2022

Happiness/BRU :



Op onze nationale feestdag staat alles in het kader van op-en-top Belgisch. Daarom creëerde Happiness voor BRU® de Brubançonne, waarbij het Belgische volkslied weerklinkt in de met BRU® gevulde glazen, recht uit onze Belgische bron.

Met deze campagne legden Happiness en BRU® de focus op het lokale aspect van BRU® en dat onze nationale feestdag dé uitgelezen dag is om lokaal te eten… en te drinken.  

De campagne liep gedurende de hele dag op Facebook, Instagram, Tik Tok en YouTube en heeft maar liefst 3,2 miljoen impressies op z’n teller.
Assets :
Credits :
  • Client : SPADEL/ BRU
  • Contacts : Mélanie Decelle, Tamara Daumerie, Aline Van Goethem, Sandrine Blin
  • Agency : Happiness Brussels
  • Executive Creative Management : Karen Corrigan
  • CD : Geoffrey Hantson
  • CD : Katrien Bottez
  • Account Team : Mattias Vermeire, Camille Martin-Schmets
  • Creative Content Director : Jil Dockx
  • Strategic Director : Frans Cuypers
  • Connectivity Director : Marine Vandenplas
  • Copy Fr : Elmer Tazartez
  • Copy Nl : Jil Dockx, Birger Morris
  • Producer : Dominique Turnball
  • DOP : Thomas Van Der Vennet
  • Musician : Cedric De Coen
  • Music Producer : Jaan Hantson