Fr
Close

Campaigns

Publicis Groupe overtreft zichzelf voor AXA

Zondag 25 April 2021

Publicis Groupe overtreft zichzelf voor AXA

Na een eerste luik in 2020 dat zijn partnerschap met Nafi Thiam aftrapte, lanceert AXA Belgium een nieuwe campagne met Publicis Groupe. ‘Know You Can’ roept op tot zelfvertrouwen en wil ons aanmoedigen om onszelf te overtreffen.

“We willen ons blijven positioneren als een partner die zelfvertrouwen stimuleert”, aldus Luc Latour, brand & media manager van AXA Belgium. “We zijn daarmee begonnen in 2020, met Nafi Thiam. Dit jaar symboliseert de combinatie van zelfvertrouwen en prestaties zelfovertreffing.”
 
Deze positieve en vastberaden attitude en boodschap worden schitterend belichaamd door de Belgische atlete die rechtstreeks het idee voor de televisiespot inspireerde: “Als atlete en als persoon weet ik dat ik mezelf voortdurend kan verbeteren, zowel mentaal als fysiek. Ik zou graag tonen dat als je goed omringd wordt en in jezelf gelooft, je kunt streven naar een betere versie van jezelf.”
 
Dat idee van “een betere versie van jezelf” is de drijvende kracht achter de tv-spot in een regie van Meeto en een productie van Producteur Provocateur. We lopen in het kielzog van Nafi Thiam door de straten van Luik, voortgedreven door aanmoedigingen en het emblematische ‘Don't Stop Me Now’ van die andere ‘Queen’. Koenraad Lefever, CD van Publicis Groupe: “De kijker wordt meegesleept in een achtervolging van Nafi die op aanvuren van het publiek ingehaald wordt door een betere versie van zichzelf.”
 
Aan mediazijde is de campagne in handen van Wavemaker. Ze begon met affichage op groot formaat en twee event zeilen in Antwerpen. Vervolgens staan ook TV, OLV, SoMe en Brand Content op het programma. En omdat we onszelf ook willen overtreffen, vind je dat allemaal vanaf vandaag op onze site.


Assets :
Credits :
  • Client : AXA
  • Contacts : Gunter Uytterhoeven, Koen Lukasczyk, Luc Latour, Martine Schepers, Valérie Revers, Ismaël Colen
  • Media Agency : Wavemaker
  • Contacts Media : Véronique Bulens, Marie Vanden Clooster, Robin Gérondal
  • Agency : PUBLICIS GROUPE
  • Client Lead : Michaël Marchand, Nejwa Jacobs
  • Account Director : Anaïs Lavie
  • Account Manager : Maëlle Cherpion
  • Account Executive : Margot Brunet
  • Strategy Director : Carl De Gussem
  • Connection Planner : Anthony O’Donnell
  • CCO : Eduardo Marques
  • CD : Koenraad Lefever
  • CD : Lode Vochten
  • Creation : Jean-Marc Wachsmann
  • Creation : Frederic Van Hoof
  • Sr Copy Nl : Wim Corremans
  • Creative Retoucher : Fred Dupont
  • Creative Designers : Mauro Cordella, Natacha De Nauw
  • Sr Infographist : Renaud Stevens
  • Content Designer : Christopher Goosens
  • Digital Designers : Tatiana Lacroix, Thierry Vandermeulen
  • Print Producers : Marleen Hemeleers, Christ Lannoy
  • Art Buyers : Ingrid Deuss, Saartje Goris
  • Moving Images Lead : Marc Van Buggenhout
  • Moving Images Producer : Daan Feytongs
  • Film Production Company : Producteur Provocateur
  • Producer : Eric Daem
  • Director : Meeto
  • Editor : Hans Desmet
  • Sound : Senjan
  • Photographer : Filip Van Roe