SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/ALS Liga : "ALS-patiënten zoeken werk"

Donderdag 21 Juni 2018


Publicis/ALS Liga :
Assets :
'ALS-patiënten zoeken werk' 'Werk ook voor ALS' website letter
Credits :
Client : ALS Liga
Contact : Evy Revies
Agency : Publicis Brussels
CD : Willem De Wachter
CD : Kwint De Meyer
Creation : Maxime Damo
Creation : Jelle Van Garderen
Copy Nl : Wim Corremans
Strategy : Virginie Lepère
Connection Planner : Fiona Boyle
Account Team : Frederik Jonnaert, Maité Camerman
Producer : Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
Film Production Company : Caviar
Director : Tom Willems
DOP : Frederic Van Zandycke
Producer : Julie Bosteels
Executive Producer : Ilse Joye
Focus Puller : Bert De Keyzer, Carolien Den Hond
Gaffer : Patrick Haegeman
Grip : Gerrit Callens, Aarom Meulemeester
Sound : Hans De Wit
Set Dresser : Najib De Brakenier
Make Up : Lili Glavan, Daphné Zwanenberg
Photographer : Frédéric Uyttenhove
Sound : Prodigious
Sound Director : Tom Garcia
Sound Engineer : Allain Guillaume
Designer : Christophe Vantricht
Website : Digitas
Media : Zenith
SEA Manager : Melissa Locus
Social Media Expert : Stéphanie Van Geit









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier