SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Fondation contre le Cancer: "Tournée minérale"

Zondag 1 Januari 2017


Happiness/Fondation contre le Cancer:
Assets :
spot Tv website toolbox
Credits :
Client : Fondation contre le Cancer / Stichting tegen Kanker
Contacts : Martine Ceuppens, Greg Antierens, Yasmine Mertens
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Creative Content Provider : Lennert Vedts
Managing Director : Elke Janssens
Group Account Director : Nathalie Marchand
Account Manager : Tine Van Hasselt
Account Executive : Leonie Bourguignon
Creation : Mathieu Chollet
Creation : Maxime Gervasi
Content Providers : Caro Soons, Lionel Fays
Copy Fr : Catherine Quadens
Producer : Sophie Gunsbourg
Director : Victor Pattyn
Photographer : Victor Pattyn
Editor : Simon Schuurman
Online Editing Grading : Xavier Dockx
DOP : Sander Vandenbroucke
Sound : Think 'n Talk
Retouching : Yannick Le Coq
Graphic & Web Design : Matthias Ysebaert, Anna Touvron, Dries Lauwers
DTP : Kassandra Donia
Web Development : Bliss Interactive
Web Producer : Tuyet Hoang









INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier