SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/Telenet: "Digibende"

Vrijdag 28 Oktober 2016


TBWA Brussels/Telenet:
Assets :
'De Digibende komt eraan' 'De digibende pakt je mee naar buiten' website Facebook Snapchat Instagram Twitter
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Nathalie Rahbani, Michel Moriaux, Katrijn Hufschmitt, Celine Vandevelde, Lieselotte Van Aperen
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Olaf Meuleman
Creation : Greg van Buggenhout
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip De Cock
Creation : Derek Brouwers
Creation : Jeroen Govaerts
Account Team : Jochen De Greef, Sharon Lavaert, Xandra Van der Mersch
Strategy : Bert Denis, Gunther Van Lany
Designer : Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslaeger, Olivia Maison, Sarah Wouters
Digital Design : Frederic Severijns, Olivier Verbeke
Producers : Lore Desmet, Annemie Decorte
Production : Hotel Hungaria
Producers : Christophe Baggerman, Sander Debue
Directors : Wim Bonte, Jeroen Willekens









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier