SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis vraagt een DNA-test voor Fintro

Maandag 13 Juli 2015


Publicis vraagt een DNA-test voor Fintro
Assets :
video website posters
Credits :
Client : Fintro
Contacts : Tamara Dheer, Charline Van Droogenbroeck, Isabelle Tennstedt
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Sophie De Plecker
Creation : Joris Luyten
Head of Digital : Seb Deroover
Account Team : Julie Vanderstichele, Jessica Danese
Strategic Director : Annemie Goegebeur
Strategic Planner : Philippe Gerin
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Art Buyer : Victoire Kaiser
Photographer : Jef Boes
Photo Production Cy : Initials L.A.
Print Producer : Marleen Hemeleers
Production Bannering : Digital Craftsmen
Digital Producer : Tom Vandenbossche
Website : Digital Craftsmen
Radio Production Company : Switch Music
Radio Producer : Victoire Kaiser
Film Production Company : Geronimo
Director : Dirk Domen
Producer : Mathias Kerner
Montage : Tom Syryn
Agency Producer : Tuyen Pham, Marc Van Buggenhout

Publicis Brussel bedacht een nieuwe imagocampagne voor Fintro. Die vertrekt van de hypothese dat enkel een ondernemer een andere ondernemer kan begrijpen.

Daarom wilden de creatieven aantonen dat de werknemers van de bank echte ondernemers zijn. Daartoe werden hen twee tests opgelegd om te bepalen of ze al dan niet gezegend zijn met het ondernemersgen : een DNA-analyse en een psychologische test. Die werden respectievelijk afgenomen door Dokter Brons van dnatesten.be en consultant Josette Dijk die onder andere het werk ‘Het Ondernemersgen’ op haar naam heeft. Alles werd gefilmd en gecompileerd in een virale minidocumentaire. Daarin ontdek je bijvoorbeeld dat de bankiers van Fintro hun tests met glans doorstonden en dus beter dan eender wie geplaatst zijn om onze ondernemers financieel advies te verlenen. De campagne omvat verder nog een website, radiospots, bannering, prerolls en POS-affiches met een 70-tal werknemers.






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier