SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWeb Academy

Dinsdag 20 September 2016 - 13u00 - Dinsdag 20 September 2016 - 17u30


Zie op google maps
15% van de bevolking heeft een beperking. Hoe zorg je ervoor dat jouw websites bruikbaar zijn voor wie niet ziet, niet hoort of niet vlug met de vingers is? Heb je een overheidsopdracht binnen gehaald waarin toegankelijkheid een vereiste is? Accessibility is goed voor SEO en mobiel. And it's the right thing to do. Wil je extra argumenten om deze opleiding te volgen? Naast de Europese wetgeving die in de maak is, is deze opleiding de eerste stap om het Erkende Bouwer-label van AnySurfer te halen. Bart en Gijs van AnySurfer nemen je mee in de wereld van hulpmiddelen zoals screenreaders, switches, screen magnification and speech recognition. Deze interactieve opleiding is verspreid over 2 halve dagen: dinsdagnamiddag 20 en 27 september.






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier