SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

MEDIA MARKETING with BOZAR - giveMeMore

Donderdag 15 Mei 2014 - 11u00 - Donderdag 15 Mei 2014 - 15u30


Zie op google maps

Creativity sounds good !

Participation fee MM subscriber: 133 EUR VAT inc. vs non subscriber: 194 EUR VAT inc. Invoice will be sent after the event. Event limited to 70 participants to ensure the quality of human contact.
Timing: from 11am to 2pm (with a walking lunch).
Place: Bozar (single access via rue Baron Horta, 11 Brussels)
Non-free Parking: Albertine – Grand Place – Sablon/Poelaert

Public transport: Train: Central Station Metro: Line 1 & 5 : Central station & Park – Line 1 & 2& 5 & 6: Arts-Loi Tram: 92 – 94 Bus : 27 – 29 – 34 – 38 – 63 – 65 – 66 – 71 – 71N – 95

Registrations :

FR
http://www.mm.be/event-fr-4-mm-givememore-creativity-sounds-good
 
NL
http://www.mm.be/event-nl-4-mm-givememore-creativity-sounds-good

 

The next giveMeMore event will take place on September 11th – same timing and same location (Bozar), focused on awakening creativity
 








INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier