SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

AI Academy Session II

Dinsdag 25 September 2018 - 14u30 - Dinsdag 25 September 2018 - 17u00


Zie op google maps
Verderbouwend op het succes van de eerste editie met meer dan 100 deelnemers, heeft Wavemaker Belgium besloten om op 25 september een tweede AI Academy-sessie te organiseren. In de eerste sessie werd vooral de geschiedenis, het concept AI en de belangrijkste basisbeginselen van machine learning toegelicht. Thierry Brynaert : “In deze eerste sessie was het vooral de bedoeling om iedereen vertrouwd te maken met de begrippen van AI waarover iedereen spreekt maar die slechts enkelen in detail kennen. Nu iedereen op hetzelfde niveau is, kunnen we dieper ingaan op meer complexe materies zoals Natural Language Processing (NLP) of ook de verschillende mogelijkheden om robotica in onze bedrijven te integreren.”
Inschrijving






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier