SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Belgium: capital of Digitalis? A big Boost from Thierry Geerts, Country Manager, Google BeLux

Donderdag 27 September 2018 - 12u00 - Donderdag 27 September 2018 - 17u00


Zie op google maps
Thierry Geerts intends to put Belgium firmly on the digital world map. And, as paradoxical as it may seem, he has selected the medium of a printed book to shake us up, as well as to inspire and encourage us to embrace all of the opportunities that digital has to offer. Indeed, who better than the boss of Google to invite us to “reinvent the world” – legitimately, practically and quickly? Now, for the BMMA and for the first time publicly, Thierry Geerts will be explaining his approach and detailing why he believes in Belgium’s potential. During the lunch he will tell us about the best technological innovations to use. And to delve more deeply into the subject, right after lunch, as a “boost” Thierry will be showcasing 3 start-ups that set a great example in terms of digital innovation in the areas of Retail, Education and Mobility. 3 cases that will be presented to you during the interactive session in the afternoon. At the conclusion of this BMMA Boost, you will be offered “Digitalis”, the book by Thierry Geerts. In this book he will complete the job of persuading you to journey down the paths of disruption and innovation.
www.bmma.be






INTERVIEW

Antoinette Ribas (DDB):

Antoinette Ribas (DDB): "Als we geloofwaardig willen blijven en verbonden met ons publiek, moeten we om te beginnen diversiteit in ruime betekenis en niet enkel inzake sekse aanmoedigen"



DOSSIER  



Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier