SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Belgium: capital of Digitalis? A big Boost from Thierry Geerts, Country Manager, Google BeLux

Donderdag 27 September 2018 - 12u00 - Donderdag 27 September 2018 - 17u00


Zie op google maps
Thierry Geerts intends to put Belgium firmly on the digital world map. And, as paradoxical as it may seem, he has selected the medium of a printed book to shake us up, as well as to inspire and encourage us to embrace all of the opportunities that digital has to offer. Indeed, who better than the boss of Google to invite us to “reinvent the world” – legitimately, practically and quickly? Now, for the BMMA and for the first time publicly, Thierry Geerts will be explaining his approach and detailing why he believes in Belgium’s potential. During the lunch he will tell us about the best technological innovations to use. And to delve more deeply into the subject, right after lunch, as a “boost” Thierry will be showcasing 3 start-ups that set a great example in terms of digital innovation in the areas of Retail, Education and Mobility. 3 cases that will be presented to you during the interactive session in the afternoon. At the conclusion of this BMMA Boost, you will be offered “Digitalis”, the book by Thierry Geerts. In this book he will complete the job of persuading you to journey down the paths of disruption and innovation.
www.bmma.be






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier