SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Artificial Intelligence KOOACH Day (training)

Donderdag 19 Juli 2018 - 13u00 - Donderdag 19 Juli 2018 - 17u00


Zie op google maps
Een namiddag voor en door experten rond één specifiek topic. Minimum één keer per maand organiseren we een KOOACH Day. Het format van zo’n dag? Een namiddag vol interactieve sessies met een verschillende invalshoek gevolgd door een netwerkdrink. Elke KOOACH Day kan je daarom gerust zien als een netwerkmoment vol nieuwe inzichten rond een recent marketing topic en heeft het KOOACH Canvas als rode draad. Plaatsen voor KOOACH Days zijn uiteraard beperkt om het dynamische en interactieve karakter te kunnen waarborgen. En niet onbelangrijk, elke KOOACH Day wordt éénmalig rond dit topic gehouden dus als je deze niet wilt missen, is snel inschrijven de boodschap. Programma: 12:45 – 13:00 Welkom 13:00 – 16:00 Reeks van interactieve sessies en cases 16:00 – 17:00 Bespreek de besproken cases bij een glaasje tijdens de netwerk drink Mis deze kans niet als Artificial Intelligence expert en reserveer alvast je plaats!
website Artificial Intelligence KOOACH Day






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier