SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Let's Talk Generations

Woensdag 28 Maart 2018 - 18u00 - Woensdag 28 Maart 2018 - 23u00


Zie op google maps
GenNext, silver ones, millennials, Gen X, golden boomers,…  Are you effectively reaching your target generation?   Ontdek het op Let's Talk Generations, een event waar communicatieprofessionals boeiende talks brengen over unieke generatiekenmerken, authentiek omgaan met millennials, inclusive communication, de social media apps en online tools bij uitstek om elke generatiedoelgroep aan te spreken,... Je spijkert je kennis over generatiedoelgroepen bij en gaat naar huis met concrete tips & tricks.    Ready to meet experienced partners in crime as well as aspiring communication professionals? Get your tickets while they’re hot! De complete line-up is bekend. Naast Joeri Van Den Bergh (InSites Consulting) en Hendrik Dacquin (Small Town Heroes) delen ook andere boeiende sprekers hun expertise. Ontdek het volledige programma op onze website.   Afspraak op 28 maart 2018 om 18u in The Square, Kortrijk. Food and drinks included!
http://letstalk.howest.be






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier