SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Duval Union Academy Masterclass GDPR for Marketers

Donderdag 1 Maart 2018 - 13u00 - Donderdag 1 Maart 2018 - 17u30


Zie op google maps
Vanaf 25 mei 2018 is een nieuwe regelgeving van kracht voor iedereen die persoonsgegevens verzamelt, beheert en gebruikt en dit zowel voor e-mail adressen als IP adressen. Dat betekent dat iedereen die met marketing bezig is, z’n aanpak zal moeten veranderen. In deze Masterclass krijg je een deep-dive in de 3 bouwstenen van GDPR: Juridische bouwsteen: als bedrijf moet je weten wat GDPR is en wat je vanaf 25 mei wel en niet kan en mag met jouw data en je moet weten wat eventuele sancties inhouden. Technische bouwsteen: welke IT toepassingen heb je nodig om jouw data op de juiste manier te beveiligen? Marketing-Communicatie bouwsteen: hoe positioneer je je als bedrijf, na 25 mei 2018? Je krijgt enkele quick wins mee om onmiddellijk te implementeren in je bedrijf, bijvoorbeeld : hoe ga je vanaf morgen op een creatieve wijze en toch GDPR compliant de dialoog aan met je contacten.
https://www.duvalunion.com/academy/






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier