SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Duval Union Academy Masterclass GDPR for Marketers

Donderdag 1 Maart 2018 - 13u00 - Donderdag 1 Maart 2018 - 17u30


Zie op google maps
Vanaf 25 mei 2018 is een nieuwe regelgeving van kracht voor iedereen die persoonsgegevens verzamelt, beheert en gebruikt en dit zowel voor e-mail adressen als IP adressen. Dat betekent dat iedereen die met marketing bezig is, z’n aanpak zal moeten veranderen. In deze Masterclass krijg je een deep-dive in de 3 bouwstenen van GDPR: Juridische bouwsteen: als bedrijf moet je weten wat GDPR is en wat je vanaf 25 mei wel en niet kan en mag met jouw data en je moet weten wat eventuele sancties inhouden. Technische bouwsteen: welke IT toepassingen heb je nodig om jouw data op de juiste manier te beveiligen? Marketing-Communicatie bouwsteen: hoe positioneer je je als bedrijf, na 25 mei 2018? Je krijgt enkele quick wins mee om onmiddellijk te implementeren in je bedrijf, bijvoorbeeld : hoe ga je vanaf morgen op een creatieve wijze en toch GDPR compliant de dialoog aan met je contacten.
https://www.duvalunion.com/academy/






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier