SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

ACC - Workshop Overtuigend Schrijven

Maandag 19 Februari 2018 - 10u00 - Maandag 19 Februari 2018 - 13u00


Zie op google maps
In this interactive half-day workshop, you will be provided with 7 clear writing tips (& tricks). Techniques that always work. To give your copy just a little more zest and power. As a participant, you will immediately practice on existing copy. And you will be your own editor-in-chief. This is a workshop for copywriting that convinces. Junior copywriters as well as account managers, planners, social media managers, etc. will find this training very useful. The workshop will be in English. The member price is set at 200€ for the half-day workshop. Combining this workshop with the other half-day workshop “Presenteren met impact” is possible for a total price of 350€ (excl. VAT). Both workshops are on the same day (AM and PM). Trainer bio Geert Van den Eijnden teaches copywriting and presentation techniques at Thomas More Mechelen. He is freelance copywriter at Raad bij woord. Geert is co-author of “Presenteren met impact – van intro tot applaus” (Uitgeverij Acco, 2014).
http://www.accbelgium.be/the-brainery/training/overtuigend-schrijven






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier