SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Skip this ad

Woensdag 25 Oktober 2017 - 20u00 - Woensdag 25 Oktober 2017 - 23u45


Zie op google maps
Op woensdag 25 oktober 2017 om 20u00 organiseert het conceptbureau Leitmotiv in samenwerking met LUCA School of Arts een avond rond de huidige reclame-allergie en de toekomst van reclame. De vraag wordt om de zoveel tijd wel eens gesteld: wat is de toekomst van reclame? Vandaag lijkt die vraag relevanter dan ooit. TV-reclame verliest dagelijks aan slagkracht en sinds kort wordt er online meer naar moving content gekeken dan op TV. De overkill aan prerolls of gesponsorde content op sociale media liggen aan de basis van een groeiende reclame-allergie. Genoeg redenen om je als adverteerder of reclamemaker zorgen te maken.
www.leitmo.tv






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier