SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

EVO Group en FLUPA presenteren de documentaire Design Disruptors

Donderdag 19 Oktober 2017 - 18u30 - Donderdag 19 Oktober 2017 - 22u00


Zie op google maps
Op 19 oktober 2017 in de Wolubilis zaal in Brussel, organiseert Creative Performance Group EVO een vertoning van de avant-garde documentaire Design Disruptors , als sponsor voor FLUPA, de Franstalige vereniging voor user experience professionals. Deze exclusieve vertoning van de documentaire, geproduceerd door Design mogul InVision, verzamelt getuigenissen en interviews van product designers bij Pinterest, Netflix, Google en anderen en nodigt de kijker uit om na te denken over het belang van Design als business. Het is de perfecte gelegenheid om de Brusselse Design en User eXperience gemeenschap bijeen te brengen. Het programma van dit gratis en unieke evenement gaat als volgt: • 18u30 : Deuren, entertainment en cocktail • 19u30 : Inleiding door FLUPA en EVO Group, gevolgd door de vertoning van de documentaire De documentaire is Engelstalig met Franse ondertiteling.
Voor meer info: Bezoek hier het evenement van de FLUPA.






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier