SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

GDPR for Marketeers

Woensdag 13 September 2017 - 09u00 - Woensdag 13 September 2017 - 13u00


Zie op google maps
GDPR for marketeers: are you prepared? In our next HubSpot User Group (no worries, you don't need to be a customer of HubSpot) we'll address all the questions we've received lately about GDPR. There seems to be a lot of confusion about what marketeers can and can't do. So how will the General Data Protection Regulation affect marketing? With just nine months to go before you have to be compliant with the new GDRP, are you still confused on how to handle the new legislation? We'll address questions such as: - How far advanced is your organisation with data privacy? - If you haven't started yet, what would be the best way to get there in time? - What about legal grounds for processing data? Is legitimate interest sufficient or do we need consent, specifically in the field of marketing campaigns? During this presentation we will provide you with a practical and pragmatic approach to get to the finish in time. Cost: these events are 100% free. Subscribe to www.dallas.be/blog to receive updates.
https://www.eventbrite.nl/e/tickets-hubspot-user-group-antwerp-35892817383






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier