Fr

MM TV

AOTY 2023: onze vier debatten

Zondag 21 Mei 2023

AOTY 2023: onze vier debatten

Op 31 maart organiseerden MM en Pitchpoint voorafgaand aan de Agency of the Year-ceremonie een reeks debatten gemodereerd door Alex Thoré (Magis Agency), met vertegenwoordigers van de voor de finale geselecteerde bureaus en de leden van de AOTY-jury. De debatten werden opgenomen door onze partner TeamLeader en zijn te zien op het Agency Life-platform en hier.
 
Dit zijn de behandelde thema's en de line-up van de vier debatten:
 
'Love Stories' of hoe de bureau-klant relatie versterken met Karen Corrigan (Happiness), Francis Lippens (FamousGrey), Guy Wilssens (Fantastic), José Fernandez (D’Ieteren), Anja De Landsheer (Pitchpoint) en Johan Vandepoel (ACC)
 
'Innovate or Die?' of zijn bureaus gedoemd om voortdurend te innoveren, met Rob Hill (Ogilvy Social.Lab), Bruno Pani (Profirst), Thomas Angerer (BeInfluence Europe), Pelle Craen (Digizik), Aurore Devos (Disney) en Sylvie Vandevelde (Itsme).
 
'Blue Attitude' of het toenemende belang van duurzaamheid en DEI met Kim Verhaeghen (Springbok), Pauline Héraly (Air), Manon Glauden (VO Group), Els Lagrou (Albert Heijn), José Fernandez (D'Ieteren) en Johan Vandepoel (ACC). 
 
'Specialist vs. Integrated' of waarom een gespecialiseerd in plaats van een geïntegreerd bureau kiezen, en omgekeerd, met Eva Devos (Publicis Groupe), Ignace Van Avermaet (d’Artagnan), Werner De Smet (Oona), Eric Leurquin (WeWantMore), Kaat Declerck (Humaneyes), José Fernandez (D’Ieteren), Steven De Backer (MeDirect) en Martine Ballegeer (PitchPoint).