SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

D&AD Pencils: Wood en Yellow voor Ogilvy en Mirror Mirror

Vrijdag 27 April 2018


D&AD Pencils: Wood en Yellow voor Ogilvy en Mirror Mirror
De aard van de twee Belgische prijzen die de Belgen wonnen op de Britse D&AD is bekend. Mirror Mirror en Sint Lucas School of Arts Antwerp keren huiswaarts met een Wood Pencil (het equivalent van een Bronze) in Graphic Design, terwijl Ogilvy&Social.Lab een iconisch Yellow Pencil (Gold) wint met de ondertussen bekende ‘Mud Soldier’ voor Visit Flanders in Branding. Het is de eerste Yellow Pencil die Blgië wint sinds het begin van de eeuw.

Dit jaar werden er drie prestigieuze Black Pencils (Grand Prix) uitgereikt. Die bekroonden ‘It's a Tide Campaign’ van Saatchi & Saatchi NY voor P&G in Film Advertising, ‘Palau Pledge’ van Host/Havas voor Palau Legacy Project in Branding en ‘Fearless Girl’ van McCann NY voor State Street Global Advisors in Outdoor.
 
De drie vaakst bekroonde bureaus zijn BBDO NY, McCann NY en AMV BBDO. Aan adverteerderszijde is die eer voor State Street Global Advisors, voor Burger King en Apple. Het volledige palmares staat hier.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier