SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet

Zondag 10 September 2017


Seen from Space: 10% van de 18-54-jarigen luistert via het internet
Als we het beluisterde radiovolume van de 18-54-jarigen in België analyseren, blijkt dat het gedeelte dat via het internet beluisterd wordt 10% bedroeg tijdens het eerste semester van 2017. Het ligt iets hoger in het noorden en iets lager in het zuiden. Het aandeel in de duur is sinds het begin van de metingen – zes jaar geleden – permanent blijven stijgen.
 
De penetratie van de radio via het internet bij de individuen van 18 tot 54 jaar ligt ook dichtbij de dagelijkse 10% (nationaal 9,5% om precies te zijn) volgens het gemiddelde van de twee eerste golven van 2017. In het noorden zowel als in het zuiden is deze daily reach in zes jaar verdubbeld, ook al stagneerde het zuiden geruime tijd.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier