SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Fintro: "Serieus jong"

Woensdag 26 November 2014


Publicis/Fintro:
Assets :
viral video website poster POS 'Man' poster POS 'Woman' radio 'Fien' radio 'Wim'
Credits :
Client : Fintro (BNP Paribas Group)
Contacts : Tamara D'Heer, Charline Van Droogenbroeck
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Julie Vanderstichele, Jessica Danese, Filip Van der Haegen
Strategy : Annemie Goegebuer, Philippe Gerin
CD : Geert De Rocker
CD : Tom Berth
Creation : Marc Richard Vander Heyden
Creation : Kermit Cota
Copy : Charles-Elie Chauvaux, Wim Demyttenaere
Head of Digital : Seb De Roover
Connection Planner : Floris Adriaenssens
RTV Producers : Victoire Kaiser, Monique Sampermans
Graphic Designers : Christophe Vantricht, Olivier Laga, Frédéric Dupont
Print Production : Marleen Hemeleers
Film Production Company : Denzzo
Director : Fabrice Chan
Producer : Bea Catteeuw
Digital Production : Digital Craftsmen
Radio Production Company : Switch Music
PR Agency : Finn
Marketing Research : Ipsos
Media Agency : Havas Media









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier