SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Studio Brussel: "De Tijdloze"

Donderdag 20 November 2014


Boondoggle/Studio Brussel:
Assets :
'Studio Brussel presenteert: De Tijdloze Stemweek'
Credits :
Client : Studio Brussel
Netmanager : Jan Van Biesen
Marketing : Gunther Van Acker, Els Lagrou
Creative Producer : Sam Sisk
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Kasper Janssens
Creation : Arjen Tarras
Creation : Benny Vandendriessche
Design : Sven Verfaille, Stijn Pauwels
Campaign Manager : Marieken Maes
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Film Production Company : Static Movement
Director : Benny Vandendriessche
DOP : David Williamson
Editing : Maarten Janssens
Producers : Patrick Schepers, Ben Wevers
Music Production : Faisal Chatar - Studio Brussel
Audio & Mix : Klaas Beheydt - Studio Brussel









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier