SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

The Fat Lady/11.11.11: "Sorry"

Maandag 10 November 2014


The Fat Lady/11.11.11:
Assets :
video website camion poubelle
Credits :
Client : 11.11.11.
Contacts : Peter Van Craenenbroeck, Greet De Prins, Bart Demedts
Agency : THE FAT LADY
CD : Frank Geerts
Creation : Ken Callebaut
Creation : Bart Vandermaelen
Creation : Frank Geerts
Account : Felix De Clercq
Web Design : Tineke Vandeweyer
Web Developer : Carl Rowies, Tim Camerlinckx, Tijs Vindevogel, Dave Hermans
Mobile App : True Story
Film Production Company : Denzzo
Producer : Bea Catteeuw
Director : Simon Hunter
Radio Production Company : Piste Rouge
Photographer : Koen Deprez
Retouching : Adrien Hendrickx









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier