SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Availability"

Dinsdag 4 November 2014


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Impossible' spot Tv 'Impossible' 35 sec radio 'Kantooradviseur' radio 'Telefonisch 22u' radio 'Telefonish Zaterdag' radio 'Kantooradviseur Weekend' print print print print
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Frederik Blancke, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer
Account Team : Jonas De Wit, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
TV Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Nicolas Karakatsanis
Editor : Nico Leunen
Post-Production Cy : ozon
Sound : Senstudio
Music : An Pierlé ‘Ropes and Ties’
Radio Production Company : Cobra
Photographer : Jef Boes
Production : Initials L.A
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Cy : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier