SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Availability"

Dinsdag 4 November 2014


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Impossible' spot Tv 'Impossible' 35 sec radio 'Kantooradviseur' radio 'Telefonisch 22u' radio 'Telefonish Zaterdag' radio 'Kantooradviseur Weekend' print print print print
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Frederik Blancke, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer
Account Team : Jonas De Wit, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
TV Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Nicolas Karakatsanis
Editor : Nico Leunen
Post-Production Cy : ozon
Sound : Senstudio
Music : An Pierlé ‘Ropes and Ties’
Radio Production Company : Cobra
Photographer : Jef Boes
Production : Initials L.A
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Cy : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media









INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier