SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis Brussels/BNP Paribas Fortis: "Hello4You"

Dinsdag 9 September 2014


Publicis Brussels/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Tent' poster POS poster Vespasius radio 'Lama' radio 'Astronaute' radio 'Zeemeermin' radio 'L'astronaute'
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Charlotte Blondeau, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Sabrina Schuller, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer, Tom Theys
Agency Producer : Marc Van Buggenhout
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
DOP : Menno Mans
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
Production Design : Tanker
Editor : Martin Leroy
Post-Production : nozon
Sound : Cobra Radio Brewery
Photographer : Tom Hull
Print Production : Initials L.A.
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Agency : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media









INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier