SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis Brussels/BNP Paribas Fortis: "Hello4You"

Dinsdag 9 September 2014


Publicis Brussels/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Tent' poster POS poster Vespasius radio 'Lama' radio 'Astronaute' radio 'Zeemeermin' radio 'L'astronaute'
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Charlotte Blondeau, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Sabrina Schuller, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer, Tom Theys
Agency Producer : Marc Van Buggenhout
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
DOP : Menno Mans
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
Production Design : Tanker
Editor : Martin Leroy
Post-Production : nozon
Sound : Cobra Radio Brewery
Photographer : Tom Hull
Print Production : Initials L.A.
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Agency : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media









INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier