SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Serviceplan Benelux/ALS Liga: "Hoera ik ga dood"

Donderdag 28 Augustus 2014


Serviceplan Benelux/ALS Liga:
Assets :
spot TV poster
Credits :
Client : ALS Liga
Agency : PLAN.NET BELGIUM (SERVICEPLAN GROUP BENELUX)
Account Team : Kathleen Soontjens, Laurane Evrard, Perrine Madrenas
CD : Bart Klerckx
Creation : Veerle Guiljams
Creation : Frederik Dewispelaere
Creation : Fabio Cipriano
Film Production Company : Gonzales
Director : Dirk Domen
Sound : Homemade Productions
Photographer : Tom Joye









INTERVIEW

De Websummit 2018 in het gezelschap van Yann Balbaert (Air)

De Websummit 2018 in het gezelschap van Yann Balbaert (Air)



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier