Fr

Campaigns

TBWA/Het Laatste Nieuws : "Joepie"

Dinsdag 15 Oktober 2019

TBWA/Het Laatste Nieuws :



Naar aanleiding van de 2019-editie van Rode Neuzen Dag zorgde Het Laatste Nieuws in samenwerking met TBWA voor een opmerkelijke lancering, meer bepaald een uitzonderlijke uitgave van Joepie, het magazine van De Persgroep dat sinds 2015 niet meer wordt uitgegeven. Het unieke nummer gaat over de mentale gezondheid en wil dit bespreekbaar maken.

Het blad keert eenmalig terug op dinsdag 15 oktober. Op de cover prijken Sean Dhondt en Niels Destadsbader en in het magazine zelf vinden we de rubrieken terug die Joepie indertijd groot maakten: de Romantische Plakker, Seks & Body, Dialoog en de Horoscoop. TBWA zorgde ook voor ‘Joepie Rode Neuzen’ posters. De opbrengst gaat integraal naar Rode Neuzen Dag.
Assets :
Credits :
  • Client : Het Laatste Nieuws
  • Contact : Annelies Degens
  • Agency : TBWA
  • CD : Willem Van den Hoof
  • Creation : Kenn Van Lijsebeth
  • Content Creative : Thijs Wijffels
  • Account Team : Anouk van der Wallen, Nicolas de Bauw
  • Strategy : Kristof Janssens, Laura de Deurwaerder