SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Lidl : "Straffe Kost"

Donderdag 24 Mei 2018


BBDO/Lidl :
Assets :
'Straffe Kost' 'Straffe Kost' 'Straffe Kost' 'Straffe Kost' 'Straffe Kost' Facebook Video Ad Facebook Video Ad Facebook Video Ad Facebook Video Ad Facebook Video Ad Facebook Video Ad radio - Spotify radio - Spotify radio - Spotify radio - Spotify radio - Spotify
Credits :
Client : Lidl
Contacts : Boudewijn van den Brand, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Julie Longerstay
Agency : BBDO Belgium
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Michiel Baeten
Creation : Frédéric Delouvroy
Account Team : Isabel Peeters, Michelle Stas, Emilie Kino, Shi Qi Ji
Strategic Planner : Jan Van Brakel
Content Strategist : Jonas Helsen
Design : Nadia Tweepenninckx
Final Art : Petra Saelens
Production Company : BBDO Productions
Producer : Patricia Van De Kerckhove, Silke Ricour
Video Director : Jasper Vanhauwaert
Video Editor : Neil Skeet
Radio Production Company : Sonicville
Brand Activation Agency : City Cubes









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier