SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Loterie Nationale : "The Snowman & the garden party"

Donderdag 7 December 2017


mortierbrigade/Loterie Nationale :
Assets :
'Feestige geluksdagen aan iedereen!'
Credits :
Client : Belgium National Lottery
Contacts : Joke Vermoere, Eva De Fraye
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Willem De Wachter
Creation : Andy Biddle
Creation : Dan Gill
Head of Production : Charlotte Coddens
Strategy : Vincent d'Halluin
Producer : Olivia Naudts
PR Manager : Anne-Cécile Collignon
Social : Jonas Van Bael
Design : Wim De Dobbeleer
DTP : Sophie Bayeul
Film Production Company : BlinkInk
Director : Parabella
Executive Producers : Bart Yates & Ryan Goodwin-Smith
Producer : Alex Halley
Production Coordinator : Rosanna Morley
Production Manager : Alex Holberton
1st AD : Alex Holberton
Runner : Honey Cairns
DOP : Max Halstead
AC : Of Photography: Max Halstead AC: Andrew Corrigan
AD : Parabella
Ass. AD : Emma-Rose Dade
Model Makers : Kat Simpson, David O’Neill, Rachael Olga Lloyd, Catherine Prowse
Puppet Makers : Adeena Grub, Rosie Tonkin
Animators : Andy Biddle, Dan Gill
Animation Rigger : Robin Jackson
Lead Compositor : Simone Ghilardotti
Compositors : John Malcolm-Moore, Luke Simpson









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier