SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/Child Focus: "#CoinsofHope"

Donderdag 26 Mei 2016


These Days/Child Focus:
Assets :
'Coins of Hope' case movie radio print spot Tv 'drankje' spot Tv 'snacks' spot Tv 'verzorgingsmiddel' spot Tv 'wasmiddel' MisterCash geldmatjes raam sticker
Credits :
Client : Child Focus
Contact : Dirk Depover
Agency : These days
CD : Pieter Staes
CD : Manuel Ostyn
CD : Sam De Volder
CD : Raf De Smet
Design Director : Max Heirbaut
Creation : Kate Bellefroid
Creation : Jolien Tuyteleers
Designer : Inge Vanhees, Lotte Neirynck
Account Manager : Seppe Dogge, Jentina Van Eynde
Project Manager : Claudio Capo
Chief Strategy Officer : Toon Diependaele
Strategic Planner : Jef Raeman, Katleen De Vlieger
Senior Front End Developer : Bram Verdyck
Developer : Veerle Struyf
Front End Developper : Jill Van Reeth
Technology Officer : Olivier Berger
Solution Architect : Stijn Janssens
UX Designer : Krisje Verbert
Performance : Niky Patyn
Content Marketing & Social Media Director : Geerlinde Pevenage
RTV Producer : Annelies Deneckere, Ingeborg Van Hoof
Sound Engineer : Mathias Lewis, Eli Sundermann
3D Production : Creative Conspiracy
Film Production Company : Vice
PR : Finn









INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier