SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Win for Live for 2: "Ge moogt 2 keer zo gerust zijn"

Maandag 26 Januari 2015


mortierbrigade/Win for Live for 2:
Assets :
spot Tv 'Ge moogt 2 keer zo gerust zijn'
Credits :
Client : Nationale Loterij – Win For Life for 2
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Joke Vermoere, Aline Tcherkezian, Kitty De Neef, Marleen Segers
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Willem De Wachter
Creation : Kwint De Meyer
Strategy : Vincent D'Halluin
Business Director : Charlotte Coddens
Agency Producer : Eline Rousseau
Studio : Yoann Stas, Sophie Bayeul
Developer : Wannes Vermeulen
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Czar Producers : Eurydice Gysel, Nele Carlier, Bieke De Keersmaecker
Sound : Cobra
Animation Studio : Eugene & Louise









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier