Fr

Campaigns

Happiness/Quick : "Verander je kot in een ballenbad!"

Maandag 23 September 2019

Happiness/Quick :



Quick organiseert in samenwerking met Happiness en Coca-Cola sinds 23 september een wedstrijd die is gericht naar studenten. Daarbij kunnen die laatsten een onvergetelijke avond winnen. Die avond bestaat uit tien vrienden, een dj en een studentenkot dat omgebouwd wordt tot een groot ballenbad. Kers op de taart is het Quick Menu en een Coca-Cola zero sugar voor elke gast. Om kans te maken op de prijs volstaat het om student te zijn en tot 14 oktober een Student Deal te bestellen via de app MyQuick en ook nog een van de drie hoogste scores te behalen in het online spel Match3 dat speciaal werd ontwikkeld voor deze gelegenheid.

Quick preciseert dat de ballen na de feestelijke avond een tweede leven zullen krijgen. De winnaars kunnen kiezen uit vijf objecten, waaronder een lamp, plank of dienblad. Die zullen worden gemaakt van de gerecycleerde ballen.
Assets :
Credits :
  • Client : Quick Belgium
  • Contacts : Dirk Lammens, Evelyn De Groeve, Thibaut Bertrand, Laura Anzaldi
  • Agency : Happiness Brussels
  • Executive Creative Management : Karen Corrigan
  • CD : Geoffrey Hantson
  • CD : Philippe Fass
  • Creation : Lisa Gadeyne
  • Creation : Sumi Arcos Mina
  • Group Account Director : Hans Smets
  • Account : Elise Meulenijzer
  • Design : Dries Lauwers, Lisa Leloux, Eva Vanden Broeck
  • Strategic Media Planner : Wesley Roeland
  • Motion Design : Karlien Huygels
  • Online Production : Bliss Interactive
  • Film Production Company : Lonely Alien
  • Sound : Raygun