Fr

CAMPAIGN OF THE WEEK

Publicis/Oasis: "Partij voor fruitgang"

Maandag 5 Mei 2014

Publicis/Oasis:

In het kader van zijn ‘Be Fruit’ campagne bedacht Oasis (Orangina Schweppes) in samenwerking metPublicis, Social Lab en Havas Media een hele leuke verkiezingscampagne. 

Stemmen kan op verschillende manieren: via oasispf.be, door op de online banners te klikken of via interactieve affichage met geïntegreerde teller. Het is de eerste keer dat Oasis lokaal zo’n grootscheepse campagne ontwikkelt. Dat is onder andere te verklaren doordat het merk zijn doelgroep verruimd heeft: het richt zich niet meer zozeer tot mama’s met kleine kinderen, maar vooral tot pubers en jonge volwassenen. De actie wordt ondersteund door 2, 8, 10 en 20 m2 affichage, een Manifesto en een online luik.
Assets :
Credits :
  • Client : Oasis (Orangina Schweppes Belgium)
  • Contact : Marion De Decker
  • Agency : Publiganda
  • Account Team : Denis Henet, Jessica Danese, Valérie Gadenne
  • CD : Tom Berth
  • CD : Geert De Rocker
  • Creation : Alain Janssens
  • Creation : Eric Piette
  • Copy Nl : Tom Garcia, Wim Corremans
  • Digital Creative : Naïm Baddich
  • Retouching : Frédéric Dupont
  • Digital Production : Reed
  • Agency (social media) : Social Lab
  • Account : Mathias Beke
  • Media Agency : Havas Media
  • Account : Fabienne Verdière
  • PR Agency : Porter Novelli
  • Account : Déborah De Klerck