Fr

Campaigns

Wunderman/Kia : "Netsky"

Dinsdag 18 September 2018

Wunderman/Kia :



Omdat Kia belooft “steeds meer te geven” nam Wunderman Brussels de belofte van de Zuid-Koreaanse constructeur letterlijk en biedt potentiële klanten een unieke ervaring. Tijdens de testrit van de nieuwe Kia Ceed genieten die het voorrecht om exclusief het nieuwste nummer van Netsky te beluisteren. Na de test krijgen ze zelfs een bon waarmee ze misschien een ‘meet & greet’ met de Belgische dj kunnen winnen. De campagne loopt online tot 30 september. Meer info op het online platform.
Assets :
Credits :
  • Client : Kia Motors Belgium
  • Contacts : Johan Vanden Bergh et Matthieu Fores
  • Agency : VML Belgium
  • Strategy : Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
  • CD : Pieter Staes
  • CD : Manuel Ostyn
  • Creation : Kasper Janssens
  • Creation : Arjen Tarras
  • Design Direction : Bob Goor, Jeroen Michiels
  • Design : Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
  • DTP : Valérie Hanrard
  • Account Team : tephy Germano, Conny Faymonville