SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman/Kia : "Netsky"

Dinsdag 18 September 2018


Wunderman/Kia :
Assets :
website banner
Credits :
Client : Kia Motors Belgium
Contacts : Johan Vanden Bergh et Matthieu Fores
Agency : WUNDERMAN
Strategy : Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
CD : Pieter Staes
CD : Manuel Ostyn
Creation : Kasper Janssens
Creation : Arjen Tarras
Design Direction : Bob Goor, Jeroen Michiels
Design : Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
DTP : Valérie Hanrard
Account Team : tephy Germano, Conny Faymonville



Omdat Kia belooft “steeds meer te geven” nam Wunderman Brussels de belofte van de Zuid-Koreaanse constructeur letterlijk en biedt potentiële klanten een unieke ervaring. Tijdens de testrit van de nieuwe Kia Ceed genieten die het voorrecht om exclusief het nieuwste nummer van Netsky te beluisteren. Na de test krijgen ze zelfs een bon waarmee ze misschien een ‘meet & greet’ met de Belgische dj kunnen winnen. De campagne loopt online tot 30 september. Meer info op het online platform.






INTERVIEW

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP):

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP): "Advertenties in print mogen bij de minst storende reclamevormen gerekend worden en zetten aan tot actie"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier