SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman/Kia : "Netsky"

Dinsdag 18 September 2018


Wunderman/Kia :
Assets :
website banner
Credits :
Client : Kia Motors Belgium
Contacts : Johan Vanden Bergh et Matthieu Fores
Agency : WUNDERMAN
Strategy : Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
CD : Pieter Staes
CD : Manuel Ostyn
Creation : Kasper Janssens
Creation : Arjen Tarras
Design Direction : Bob Goor, Jeroen Michiels
Design : Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
DTP : Valérie Hanrard
Account Team : tephy Germano, Conny Faymonville



Omdat Kia belooft “steeds meer te geven” nam Wunderman Brussels de belofte van de Zuid-Koreaanse constructeur letterlijk en biedt potentiële klanten een unieke ervaring. Tijdens de testrit van de nieuwe Kia Ceed genieten die het voorrecht om exclusief het nieuwste nummer van Netsky te beluisteren. Na de test krijgen ze zelfs een bon waarmee ze misschien een ‘meet & greet’ met de Belgische dj kunnen winnen. De campagne loopt online tot 30 september. Meer info op het online platform.






INTERVIEW

  Guillaume Boutin (Proximus):

Guillaume Boutin (Proximus): "We willen de digitale gezel van de Belgen worden"



DOSSIER  



Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie Awards 2018: Gold en Silvers  


Het was een recordjaar voor de Effies: de 17 finalisten werden allemaal bekroond. Naast de Gold voor Kunstmaan en Bolero werden er vier Silver en 12 Bronze uitgereikt.
 
TBWA is het vaakst...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier