SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV/De Lijn : "Dankje"

Donderdag 13 September 2018


LDV/De Lijn :
Assets :
website poster poster poster
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Marc Deschuyter, Mark Cammaerts
Agency : LDV United
Account Team : Ineke Beeckmans, Julie Oostvogels, Dimitri Mundorff
Strategy : Tomas Sweertvaegher
CD : Kristof Snels
CD : Dries De bruyn
CD : Dennis Vandewalle
Creation : Jasper Declercq
Creation : Julie Vanderbeck
Design : Jeffrey Uten
Production : Yawuar Delgado
PR : Bepublic



In 2017 registreerde De Lijn 2.800 incidenten, gaande van (verbale) agressie tegenover de chauffeur of een passagier tot geweld. Om daar iets aan te doen vroeg de vervoersmaatschappij LDV United een hoffelijkheidscampagne te bedenken. Resultaat: affiches, busflanken en raamstickers vol mooie verhalen die De Lijn oppikte op de sociale media, per e-mail of per post. De verhalen werden verspreid in de regio waar de persoon aan wie de boodschap gericht is woont, om hem of haar te verrassen en de andere passagiers aan te moedigen zich even positief te gedragen.
 
Last but not least nodigt de campagne iedereen uit om zijn eigen dankbetuigingen te posten op een speciaal online platform. Zo kan De Lijn de boodschappen afleveren bij de betrokken personen door strategisch aan te brengen langs of op de bus- of tramlijn die deze mensen meestal nemen.






INTERVIEW

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP):

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP): "Advertenties in print mogen bij de minst storende reclamevormen gerekend worden en zetten aan tot actie"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier