SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV/De Lijn : "Dankje"

Donderdag 13 September 2018


LDV/De Lijn :
Assets :
website poster poster poster
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Marc Deschuyter, Mark Cammaerts
Agency : LDV United
Account Team : Ineke Beeckmans, Julie Oostvogels, Dimitri Mundorff
Strategy : Tomas Sweertvaegher
CD : Kristof Snels
CD : Dries De bruyn
CD : Dennis Vandewalle
Creation : Jasper Declercq
Creation : Julie Vanderbeck
Design : Jeffrey Uten
Production : Yawuar Delgado
PR : Bepublic



In 2017 registreerde De Lijn 2.800 incidenten, gaande van (verbale) agressie tegenover de chauffeur of een passagier tot geweld. Om daar iets aan te doen vroeg de vervoersmaatschappij LDV United een hoffelijkheidscampagne te bedenken. Resultaat: affiches, busflanken en raamstickers vol mooie verhalen die De Lijn oppikte op de sociale media, per e-mail of per post. De verhalen werden verspreid in de regio waar de persoon aan wie de boodschap gericht is woont, om hem of haar te verrassen en de andere passagiers aan te moedigen zich even positief te gedragen.
 
Last but not least nodigt de campagne iedereen uit om zijn eigen dankbetuigingen te posten op een speciaal online platform. Zo kan De Lijn de boodschappen afleveren bij de betrokken personen door strategisch aan te brengen langs of op de bus- of tramlijn die deze mensen meestal nemen.






INTERVIEW

Christine Jean (AG Insurance):

Christine Jean (AG Insurance): "Digital speelt steeds beter zijn rol in holistische communicatiestrategieën"



DOSSIER  



Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier