SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman/Mazda : "Pre/Autosalon"

Maandag 3 September 2018


Wunderman/Mazda :
Assets :
teaser TvC website print
Credits :
Client : Mazda Belux
Contacts : Bert Callens, Julie Pelgrims, Bert De Vidts, Joachim Sas
Agency : WUNDERMAN
Account Team : Sander Van de Wiele, Matti Verhaegen, Tom Thijs
CD : Sam De Volder
Creation : Tomas Van Loon
Creation : Cedric Trefois
Creation : Gertjan De Smet
Design Director : Sébastien Greffe
Design : Dorien Wendelen, Nathalie Wlostowski, Reginald Van de Velde
DTP : Jan-Bart Debruyne
Agency Producers : Bruno Dejonghe, Caroline Van Ranst
Film Production Company : De Machine
Director : Thijs De Block
DOP : Frederick Van Zandycke
Sound : Menno Van Riet









INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier