SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman/Mazda : "Pre/Autosalon"

Maandag 3 September 2018


Wunderman/Mazda :
Assets :
teaser TvC website print
Credits :
Client : Mazda Belux
Contacts : Bert Callens, Julie Pelgrims, Bert De Vidts, Joachim Sas
Agency : WUNDERMAN
Account Team : Sander Van de Wiele, Matti Verhaegen, Tom Thijs
CD : Sam De Volder
Creation : Tomas Van Loon
Creation : Cedric Trefois
Creation : Gertjan De Smet
Design Director : Sébastien Greffe
Design : Dorien Wendelen, Nathalie Wlostowski, Reginald Van de Velde
DTP : Jan-Bart Debruyne
Agency Producers : Bruno Dejonghe, Caroline Van Ranst
Film Production Company : De Machine
Director : Thijs De Block
DOP : Frederick Van Zandycke
Sound : Menno Van Riet









INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier