Fr

Campaigns

mortierbrigade/Creative Belgium : "Roberto Martinez"

Dinsdag 19 Juni 2018

mortierbrigade/Creative Belgium :



Het Cannes Lions Festival is van start gegaan. En dit jaar valt het grootste reclame-evenement ter wereld zoals elke vier jaar samen met een ander groot evenement: het WK voetbal. Voor de gelegenheid hebben Creative Belgium en mortierbrigade een gewaagde manier gevonden om de Rode Duivels te steunen door de naam van het beroemde hotel Martinez te vervangen door de naam van de bondscoach: Roberto Martinez. Een originele manier om te laten zien dat Creative Belgium, namens alle Belgische creatievelingen in Cannes, zelfs vanuit Zuid-Frankrijk het Belgische nationale team ondersteunt...
Assets :
Credits :
  • Client : Creative Belgium
  • Contact : Isabel Van den Broeck
  • Agency : mortierbrigade
  • CD : Jens Mortier
  • CD : Joost Berends
  • CD : Philippe De Ceuster
  • Strategic Director : Vincent D'Halluin
  • Producer : Lore Meert
  • PR Manager : Anne-Cécile Collignon
  • Social : Jonas Van Bael
  • Animation : Vito Latorrata