SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/Mediafin : "De Glazen Bal"

Woensdag 13 Juni 2018


FamousGrey/Mediafin :
Assets :
video website 'Morgen bij De Tijd' 'flag'
Credits :
Client : Mediafin
Contacts : Isabel Albers, Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
Creation : Tom Berth
Creation : Geert De Rocker
Project Leader : Lies Bernaer
Brand Leader : Katrien Crabbe
Business Director : Janpieter Mels
Strategy : Coppelia de Crane d’Heysselaer
PR Manager : Liedewij Verbiest
Media Planner : Jonas Sprengers
RTV Producer : Maud Dedecker
Production : FamousGrey Productions
Editing : Jelle Stroo
Design : Aldjia Bessalah



Bij aanvang van het wereldkampioenschap voetbal zetten De Tijd en L'Echo een vlag van wereldkampioen Brazilië op een dubbele pagina in de krant. Daarvoor werkten de Mediafin-kranten samen met FamousGrey. De voorspelling is gebaseerd op ‘De Glazen Bal’, een online datatool die de krant inzet tijdens het WK. De Tijd ontwikkelde deze tool in samenwerking met databedrijf Kick&RushLab. Hiermee wil de krant de feiten en de cijfers laten spreken. Bij elke match krijg je een voorspelling op basis van verschillende parameters.

Behalve een dubbele pagina in de krant zelf is er ook een digitaal campagneluik. De lezers van de kranten krijgen voorspellingen mee wanneer de beste of slechtste dag is om zaken te doen met bepaalde contacten. Zo zijn je Franse contacten beter gestemd na een overwinning van Frankrijk. Of zijn je Spaanse zakenpartners misschien minder snel te overtuigen na een nederlaag van hun land.






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier