SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/AG Insurance : "Giraf"

Dinsdag 29 Mei 2018


FamousGrey/AG Insurance :
Assets :
'Giraf'
Credits :
Client : AG Insurance
Contacts : Nathalie Erdmanis, Christine Jean, Maud Vanderoost
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
Creation : Geert De Rocker
Creation : Tom Berth
Project Manager : Marie Van Den Einde
Account Director : Romy Vierhouten
Business Director : Naiké Van Hulle
PR Manager : Liedewij Verbiest
RTV Producer : Marlies Neudt, Charlotte Bodson
Production Director : Emily Rammant
Soundmix : Eli Sundermann @FamousGrey Productions
Music Composing : Original Sound Track
DTP : Franco Scaramuzza
Retouches : Fred Dupont
Film Production Company : Made in Brussels
Director : Timekeepers @ Passion Paris
Executive Producer : Patrick Van Hautem
Production Service Company : Made in Lisbon
Producer : Joao Beirao
DOP : Ricardo Prates
Offline Editor : Didier Malchaire
Grading : Tom Mulder @ Ace Image Factory
Photographer : Pedro Martins
Image Editor : Frédéric Dupont









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier