SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Lucy/VRT : "LangZullenWeLezen"

Dinsdag 1 Mei 2018


Lucy/VRT :
Assets :
spot Tv website print 'shit' print 'diesel' print 'lelijke mensen'
Credits :
Client : VRT
Contacts : Bob Madou, Chantal Pattyn, Danny Van der Elst, Myriam Blieck, Geertje Slangen, Ruud Hendrickx
Agency : Lucy
CD : Laurent Dochy
CD : Iwein Vandevyver
Creation : Laurent Dochy
Creation : Iwein Vandevyver
Copy spot : Iwein Vandevyver
Copy print : Philip Vandenberghe, Iwein Vandevyver, Christophe Vekeman
Copy web & social : Marko Leus, Philip Vandenberghe, Thijs Van Den Eeckhout
Design : Ken Wuytack
Director of brand Management : Jonas De Wit
Account Manager : Miet Lust
Digital Production : Lunar Gravity
Account Management : Laurens Steger
Project Management : Pieter Wyffels
Design : Laurens Groven, Ivo Blomme
Development : Sam Tubbax, William Blommaert, Joeri Evers









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier